måndag, januari 30, 2006

En najs helg..

I fredags sov tinas mamma över hos oss. Vi åt lite god mat (se matbloggen) för att sedan sitta och prata i soffan några timmar. På lördagen var det dags för mig att utnyttja en julklapp från förr, nämligen presentkortet på centralbadet från julen 2004. Det var verkligen toppenskönt, simma lite, bubbla en del, äta en god sallad och basta massor. Jag valde gör-det-själv-spa, vilket bla innbar att jag skulle kladda in ansiktet i en smet, men strax innan det går min gräns för vad jag utsätter mig för i ett manligt dusch/bastuutrymme, det blev ändå lite "scrubbing" och mjukis kräm.. På kvällen kom Fredde och Linda på besök, vi stack in till brorsans krog där vi åt hamburgare, aubergine och kyckling (olika rätter alltså). Tina och Linda gick på Cabaret som Linda fick i födelsepresent av oss, vilket tydligen var jättebra.
Fredde o jag var kvar på KGB där brorsan och papps befann sig då dom hade taklagsfest.
Söndagen gick sedan i ett lagom soft tempo.. brunch, en skön promenad till långsjön, fika med mina föräldrar, hämta mitt visakort + körkort hos brorsan (glömde på KGB), en sväng förbi hos Håkan, Anette och Alice och en grand final med mat från HO's..

Inga kommentarer: