torsdag, februari 23, 2006

Utmaningen är accepterad

Fyra jobb jag har haft:
1. Plockat flyghavre
2. Hemtjänst
3. Hemköp
4. Datanörd

Fyra platser jag har bott på:
1. Ringvägen 7
2. Skebokvarnsvägen 265
3. Koldinggatan 5
4. Prostvägen 36

Fyra tv-serier jag gillat att se på:
1. Simpsons
2. Southpark
3. Lost (tills ungefär nu när det börjar bli urkasst)
4. Prisonbreak

Fyra platser jag har varit på semester på:
1. New York
2. Prag
3. Düsseldorf
4. Irland

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Alien (samtliga)
2. Southpark
3. Officespace
4. Wallace & Gromit (the wrong trousers)

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. dn.se
2. idg.se
3. Diverse bloggar
4. aftonbladet.se

Fyra favoriträtter:
1. Fajitas
2. Pasta
3. Vintergrytan
4. Emirs pizza

Fyra ställen jag helre skulle befinna mig på just nu:
1. Hemma med Tina
2. New York
3. Australien (tror jag)
4. På resande fot

Fyra personer som jag vill ska svara på detta:
1. Pappa
2. George Bush
3. Göran Persson
4. Al Zahar

Inga kommentarer: