söndag, juli 29, 2007

DN Länk

Mitt inlägg angående vägtullarna blev en av 8 länkade från DN'n hemsida på något mysko vis... jag som bara bloggar för mig själv och kanske någon enstaka vän som jag eller tina tvingar in när det skrivits nånting roligt (det har hänt)

Nu var det helt plötsligt massa människor (fyra) som kommenterat mitt inlägg angående vägtullarna i stockholm, och jag som redan tycker det är småjobbigt att blogga om politik och hoppas att de kanske aldrig blir lästa av andra än min fru.

Nå, nu är förhoppningsvis strålkastaren riktad åt något annat håll och jag kan blogga om sådant som är lite mer familjärt, varför inte lite om vår välkommen till världen dag igår för Sigrid? Eller kanske om att jag precis stekt de 12-14litrarna med katareller som svärfar och hans toppenfru hade med sig igår..

Jag får se vad jag bloggar om när hjärtfrekvensen gått ned till nästan normalt igen.

Inga kommentarer: