måndag, november 03, 2008

Passa på

Hej.. Jag är gräsänkling.
Tina satte vi på flyget till Miami i Lördags.


















Det var ingen höjdare med snyftande mellan tjejerna på Arlanda. Men någon måste ju vara tuff, och det blev jag igen. Appropå tuff, jag kollade på senaste Rambofilmen ikväll. Den är blodig. Undertiteln är "Hjältar dör inte, de laddar om" (fritt översatt). Tufft.

Vi åkte ner till Nyköping i helgen för att tjocka till oss lite, det gick bra. Det är ju långt kvar till Mars då sexpacket skall fram. Det borde vara lugnt.

Idag har jag hoppat in och hjälpt till på dagis. Jag slapp vara där hela tiden men fick hjälpa till med diskningen. Det var lite märkligt att vara där i hemlighet medans lillstrumpa dunade (tufft uttryck för sova jag lärt mig av ungdomarna). En industridiskmaskin skulle man ha. Tror varje körning tog 3 - 4 minuter.

Ikväll har vi varit iväg på simningen. Sigrid var helt galen i vattnet, slängde sig huvudstupa ut i vattnet flera gånger. Det är fantastiskt roligt att gå dit när hon tycker det är så kul. Det var ju väldit nära att vi hoppade av när hon bara satt som ett frimärke på oss och grät. Nu är det andra takter.

1 kommentar:

Martina sa...

Du är tuffare än Rambo! Skönt att höra att ni hade kul på simningen och att du slapp joura hela dagen. Lite diskning är du ju van vid :-)