onsdag, augusti 27, 2008

Skrivkramp

Kan man ha skrivkrap fast man inte är författare? eller är jag författare när jag bloggar då och då?.. isåfall har jag nog haft skrivkramp, det gjorde inte ont, men nu kan jag skriva igen..

Problemet är väl fortfarande vad man skall skriva om! Ah, nu vet jag.. lite om min enkla vardag.

Sigrid lämnades på förskolan imorse, lite senare än vanligt för att det inte skulle bli så lång dag första dagen utan mig i hasorna, hon grät när jag lämnade henne. Hon är nog glad nu!

Jag har fått en lista av min förtjusande fru, på saker jag skulle kunna sysselsätta mig med nu när jag har semester och min lilla tjej inte hänger i byxorna hela tiden. Mest tråkiga saker, en har jag klarat av (rengjort tvättstugan efter avloppsrenset), en annan har jag förberett, ett par saker till kan jag nog tänka mig att göra på listan, men man ska respektera en man som är förkyld, han behöver film. Aliens tror jag det blir idag..

Inga kommentarer: